الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

الیار،هدیه تکرار نشدنی من

الهی به امید تو

1393/10/15 2:25
نویسنده : مامان مهدیه
414 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم این وبلاگ رو وقتی یک و نیم سالته برات درست کردم.با این هدف که دوستای جدیدی پیدا کنیم و تبادلی باشه برای بهترین هایی که میتونه برای هر بچه ای به ارمغان بیاره.من خاطراتمون را تو دفتر شخصی ثپت میکنم که فقط خودت بخونی.نه همه.از هفته اول بارداریم تا الان رو برات نوشتم.بعدازین به امید خدا هم وبت رو اپ میکنم هم دفترخاطراتتو مینویسم.محبت

علت اینکه الان شروع به وبلاگ نویسی کردم.میترسیدم عمر این وبلاگها کوتاه باشه و خاطراتمون از بین بره.از یه طرف دیگه میدونستم وقت نمیکنم تند تند اپش کنم و نیمه کاره میموند.خجالت

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامانی
16 دی 93 23:34
انشاا... این جا پر از خاطرات خوب بشه ....
مامان مهدیه
پاسخ
ممنون انشالا.امیدوارم تنبلی نکنم........خوشحالم دوستایی مثل شما پیدا کنم
مامان عاطفه
16 دی 93 23:40
ماشالا به گل پسرتون خدا حفظش کنه.....میشه لینکتون کنم اگه موافقید خبرم کنید
مامان مهدیه
پاسخ
تشکر عزیزم لطف دارین.حتما خوشحال میشم
مامان یاسمین
11 بهمن 93 13:36
مامان مهدیه مهربون لینک شدینباعث افتخاره....خوشحالم کردینامیدوارم دوستای خوبی باشیمالبته من برا اموزش الیار مزاحمت میشم و از راهنماییهات استفاده میکنم.چون منم با متد سحر جون کار میکنم