الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

الیار،هدیه تکرار نشدنی من

ماهگرد25

1394/3/30 23:54
نویسنده : مامان مهدیه
330 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم ای روشنی گسترده

ای زیبایی محض

ای اسمان بیکران مهربانی

بی واژه دوستت دارم

25ماهگیت مبارک.پسرکم تو این 25 ماه با تو عاشقی کردم.اخه با تو عشق رو از نوع دیگه ای شناختم.تو نگاهم رو عوض کردی.به من رنگ و بوی دیگری بخشیدی و زیباترش کردی.

پروردگار مهربون 25 ماه کمکم کردی تا از تو نگهداری کنم.باز هم ازش میخام کمکم کنه تا در نگهداری و تربیتت کوشا باشم.ازش میخام سایه پر مهرش رو بالای سرت نگهداره و تورو در پناه خودش ایمن نگهداره.

خدای بزرگ سپاس بخاطر این هدیه زیبا که به من عطا کردی.

 

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان ریحانه
31 خرداد 94 13:58
منتظر مطلبیم مهدیه جون
مامان ریحانه
31 خرداد 94 17:37
25 ماهگی الیار خوشگلم مباااااااارک بوووووووووس واسه الیار ملوووووووووووس
مامان آروین
1 تیر 94 12:14
25 ماهگی الیار جون مبارک باشه. امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشه.
مهتاب مامان اشکان
2 تیر 94 11:55
25 ماهگیت مبارک گل پسر
ندا احمدی
2 تیر 94 14:17
سلام خدمت شما دوست عزیز وبلاگتون خوبه بد نیست ولی جای کار داره برای بهتر شدن در حد قابل قبولی.. اگر امکانش هست لطف کنید به ما هم سر بزنید و با عنوان "چت روم" ما رو لینک کنید... www.ghasrchat.com با تشکر از شما در تمام مراحل زندگی موفق باشید.
مامان هانیه
2 تیر 94 21:30
سلام عزیزدلممم... ماهگردت مبارک،ماشااله روز به روز نازتر میشی
عمه فروغ
3 تیر 94 1:17
25 ماهگیت مبارک الیار گلم ان شاا.. که همیشه در پناه خدا باشی
مامانی غزل جون
4 تیر 94 13:10
سلام عزیزم خدا نی نی کوچولو رو برات حفظ کنه امروز تولد فسقلی ما غزل جون هست میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونمو براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...
zakieh
22 تیر 94 1:19
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامان عسل جوني عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانماا امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/asalamani