الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

الیار،هدیه تکرار نشدنی من

i love u

1393/11/9 1:21
نویسنده : مامان مهدیه
349 بازدید
اشتراک گذاری

بازی،بازی و باز هم بازی.فقط دلت میخاد بازی کنی مخصوصا دنبال بازی و ماشین بازی.از بازی کردن سیر نمیشی ماشالا به این انرژیت،اره عروسک خوشگلم خیلی پرتحرک و پر انرژی وپرحرف شدی...منم به این مساله اهمیت میدم و کل روزو باهات بازی میکنم.بعضی وقتها کم میارم بابایی به دادم میرسه و باهات مشغول میشه.البته بازی هات با بابایی رنگ و بوی متفاوتی داره همش دوست داری بازی هاتون پرسروصدا باشه و از سرو کولش بالا بری،ملق بزنی،دوست داری بهت سواری بده وپشتش سوار میشی،بابا الاغ خوب ونازنین کدخدا میشه و شما 

حسنیچشمک

دیشب ازبس تو بازی غرق شده بودی و جیش یادت رفته بود که وسط بازی خودت رو خیس کرده بودی وقتی بابایی متوجه شد گفت یعنی چی الیار؟شلوارت خیسه،گفتی بابا چیک(اسم یکی از ماشینهات)جیش کرده...دروغگوبابا گفت نه خیر چیک تو اتاقه کار خودته گفتی اها اب ییخته،مامان بیا عوض.وقتی اومدم از قیافم متوجه عصبانیتم شدی و دست پیش گرفتی گفتی عژیژمی...

نقاشی و کتاب خوندن برنامه ی هرروزمونه.عاشق تماشای تلویزیونی.مخصوصا کارتون اسباب بازی ها و ماشین ها.هرچه سعی میکنم کمتر ببینی تمایلت بیشتر میشه.کارتون های اموزش زبانتم یک روز در میان برات میزارم.

میتونی یه ربعی رو تنهایی بازی کنی...خیلی ازین بابت خوشحالمبوسبه سختی میزاری دندوناتو مسواک کنیم واین چالش این روزهامونه.خداروشکر دیگه ترست کمتر شده تشویقجدیدا میخای توی همه کارها دخالت کنی یا بهتره بگم سرک بکشی تا میبینی ظرف میشورم یا غذا درست میکنم میگی مامانی بیل نیگا کنم.یه چیز جالب اینکه عاشقکره شدی و با عاشق کره میخوری،یعنی اگه جلوتو نگیرم یه کره 300گرمی رو با قاشق نوش جان

میکنی.

این روزها بعضی وقتها برای چیزای عجیب غریبی گریه میکنی...چند روز پیش برق ها قطع شده بود،مثل همیشه ازم خاستی کارتون مکویین رو برات بزارم متوجه شدم برق ها قطع شده هی کلید برق رو بالا پایین زدم و بهت توضیح دادم که اگه برق نباشه لامپها و تلویزیون روشن نمیشه ولی کو گوش شنوا!!!!!!!!!مثل ابر بهار اشک میریختی که چرا برقها نیست؟اصلن برات سوال بود که کجا رفته؟الهی قربون احساساتت برم که غصه همه چی رو میخوری ......

 

پسر ریاضی دان خودم این روزها زدی تو کار شمارش اعداد،یک دو سه چار پنج هفت هشت نه پنجاه و هشت.دبازده(12).حرف زدنت محشره وهر روز کلی پیشرفت میکنی.با ماشینهات بازی میکنی،میگی مکویین سلام خوبی؟چوجا میری؟شویوغ نکنیا.همه خابن....

دسشویی بودی رول دستمال کاغذی رو یه عالمه باز کرده بودی و نمیتونستی جمعش کنی بلند داد میزدی مامانی بیا کمک...زودبیا،کمک..وای کمکخندونک

کلمه چرا و چیه رو به دفعات زیاد تکرار میکنی خیلی کنجکاوی.پلو سفید دوست داری و دوست نداری چیزی قاطیش بشه.خیلی مهربونی و همیشه در حال بوسیدن منو بابایی هستی.دیگه حرفی پیشت نمیشه زد انگار منتظری حرفی از دهن ما در بیاد،هرچی که باشه تکرار میکنی.شیر رو ریختی روی کتابت عصبانی شدم و گفتم باهات قهرم.گفتی یعنی چی؟والا موندم چی بگم......بعدش دیدی من خشکم زده گفتی خب ببشیدخجالت

تا حالا چندین بار با کمک شما،لباسهارو با اب 80 درجه شستم.یبار رنگ قرمز تاپم کل لباسارو صورتی کرده بود یبارشم به قدری چروک شده بودن که به هزار بدبختی اتو کشی کردم.همه وسایلای خونه برات یه جور اسباب بازین.دیروز هم لباسهارو چندبار شستی تعجبالبته همش تقصیر خودمه قبل از روشن کردن ماشین باید همه جاشو چک میکردم اخه یادم رفته بود پسر کنجکاوی مثل شما دارم.

از اشکال هندسی دایره،مربع،مثلث،قلب،وستاره رو هم به فارسی وهم به انگلیسی بلدی،همرو از طریق بازی

و کاردستی یادگرفتیتشویق

تشویق

این ترانقل رو خودت با دستای کوچولوت رو بوفه چسبوندی

لغات انگلیسی که یاد گرفتی:watermelon.apple.ballon.cat.dag.arm.hi.thank you

مفهوم این جملات رو هم بلدی و قشنگ اجراش میکنی:arms up

arms down

sit down

stand up

wash your face.hand.hair

clap

wacking.jumping.runing.stop

tach your eyes.nose.....

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ریحانه
9 بهمن 93 11:36
الههههههههههههی من فدای این پسر خوشگل و شیرین زبون بشم اونجا که گفته عژیژمی کاش من بودم می خوردمش از بس خواستنی و خوردنی این آقا الیار خانمی دختر منم تو سن الیار جون که بود با قطع برق مصیبتی داشتیم گریه میکرد که چرا برقا رفته برید بیاریدش و ما هم برای آقا الیار عسل طلا
مهتاب مامان اشکان
11 بهمن 93 9:10
سلام مهدیه جون. وبلاگ قشنگی داری ، مخصوصا پسرت الیار خان خیلی خوشگل و نازه. خدا حفظش کنه. ممنونم که به ما سرزدی . با افتخار لینک شدی عزیزم یه عالمه بوس واسه الیار ملوس
مامان مهدیه
پاسخ
مرسی عزیزم خیلی لطف کردین تقدیم به شما و اشکان جان
مامان یاسمین
11 بهمن 93 13:29
سلام دوست عزیزم خیلی خوبه که از الان گلپسر عزیز رو با نقاشی وانواع بازیها اشنا میکنی وخلاقیت بچه ها خیلی بالا میره اما اخرش متوجه شدم که گلپسرتون به تی وی وکارتون مکویین علاقه دارم یه نصیحت از من به شما اصلا نذار تی وی ببینه اونهم تو این سن با دیدن تی وی ذهن بچه ها تنبل میشه وقتی بلای دوسال شد واسش بذار اما فقط روزی 15 دقیقه اونهم چیزای اموزش نه کارتونهایی که بدردش نمیخوره پیشنهاد میکنم از الان براش سیدی صوتیsimply kidsبذارین هم خوبه وهم قدرت شنوایی پسرتون میره بالا برای اینده اگه بخواین بهش زبان اموزش بدین من همین کارو کردم پسرم بدون فشار میتونخ مکالمخ زبان انجام بده اگه راهنمایی بیشتر خاستین درخدمتتونمراستی این سیدی رو میتونین از سایت من ومامان تهیه کنید
مامان مهدیه
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خوشحالم به وب پسرم سر زدین.یک دنیا تشکر برای راهنماییهاتمتاسفانه الیار خیلی به کارتون علاقه داره.حتما سعی میکنم سرشو بیشتر گرم کنم تا کمتر درخاست کنهچند ماهه از سیمپلی کیدز استفاده میکنم حتما از راهنماییهات استفاده میکنم خدا گل پسراتونو حفظ کنه
مهتاب
11 بهمن 93 14:45
ای جانم چقدر نازی شما خاله جون خاله جون علیرضای منم توی مسابقه عکس شرکت کرده میشه بری بهش رای بدی؟ یه دنیا ممنون اینم لینکش http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2015011122090505397
مامان مهدیه
پاسخ
حتما عزیزم خدا حفظش کنه