الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

الیار،هدیه تکرار نشدنی من

تویی شاه بیت غزل زندگیم

1393/12/29 3:02
نویسنده : مامان مهدیه
208 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر مامانی 22 ماه از لذت با تو بودن میگذره و امروز ماهگرد همون لحظه ی زیباست.پسرکم،پسر مهربانم،فرشته ی اسمونی من،در نگاه تو همه ی زیبایی دنیا را،همه ی مهربانی های عالم رو یکجا میبینم.محبت

Birthday Clip Art

دردانه ی بی رقیب قلبم،بیست و دومین ماهگردت مبارک.متشکرم از تو ،که با امدنت حس خوب مادری رو بر من ارزانی داشتی.پسرم بدون که مادرها همیشه بهترین ها رو برای بچه هاشون میخان و من اینجا برات ارزوی سلامتی و سربلندی میکنم.پسر رویاهای مامان،دوستت دارمبوس

عزیزم برای خودت و رویاهات ارزش قایل شو،مهم اینه که تو هر کاری که هستی موفق و سربلند باشی.deborah.mihanblog.com

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

عمه فروغ
29 اسفند 93 12:15
22 ماهگیت مبارک الیار گلم ان شاا.. همیشه زنده باشی عزیزم
مامان نیلوفر
3 فروردین 94 23:56
ماهگردت مبارک عزیزم
مامان مهدیه
پاسخ
مرسی