الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

الیار،هدیه تکرار نشدنی من

هر سال میگیم دریغ از پارسال

1393/12/29 3:23
نویسنده : مامان مهدیه
247 بازدید
اشتراک گذاری

ﻫﻤﻴــــﺸﻪ ﺳــﺮﻡ “ﺑﺎﻻﺳــﺖ” ، ﭼــﻮﻥ ﺑــﺎﻻ ﺳــﺮﻡ “ﺧﺪﺍﺳــﺖ”

سلام به پسر ماهم و دوستای گلم.این اخرین پستیه که سال 93 میزارم.سال93 با همه بدی ها و خوبی هاش،با همه خنده ها و گریه هاش،با همه تلخی و شیرینیش داره تموم میشه.خورشید یه دور دیگه زد و از فردا شب دور تازه ای رو شروع میکنه.امیدوارم این سال نو که از راه میرسه همه ادما نو بشن.زندگیشون تازه شه و به هر چی ارزو دارن برسن.امیدوارم سال 94 شیرینتر و پراز اتفاقات خوب برای همه باشه.

سپاس خدای من،سپاس برای 93 ات،برای روزهای خوب و خوبترش.سپاس برای پسرم و همسرم.سپاس برای هر انچه که به من فهماندی و فهمیدم.سپاس برای هر انچه نشانم دادی و دیدم.سپاس برای هر انچه شنیدم.سپاس برای داشته ها و نداشته ها یم

پسرم سال که نو میشه همه سعی میکنن تغییراتی رو تو زندگیشون بوجود بیارن و مثل همه چی نو بشن....یه کارهایی رو انجام میدن و از بعضی کارها و چیزها هم پرهیز میکنن.منم مثل همه......

 ازین لحظه پیمان میبندم که:به احساساتت پاسخ دهم نه به رفتارت.قول میدم سخنان حاکی ار درک بر سخنان نصیحت و اموزش مقدم باشد.فقط و فقط ببینمت و دست از قضاوت دربارت بردارم.بجای تغییر ،تایید رو در دستور کار قرار دهم.به رویاهای کودکانه ات توجه کنم.قول میدم دانایی و اگاهی و محبت اساس تربیتت باشه،لبخند اولین هدیه من در هر دیداری باشه،به حریم خصو صی ات احترام بگزارم،تعهد میدم بپزیرم که انسان ها فقط و فقط در تفاوت داشتن به هم شبیه هستند پس تورو با کسی مقایسه نکنم.عهد میبندم همدلی اساس رابطه ما باشه.-سعی میکنم اگاهانه تفکر مثبت همراه با عزت نفس بهت ارزانی کنم............

خدای من سپاس برای الیارم،امیدوارم که لایق این نعمت باشم و با تربیت صحیح بتوانم این هدیه اسمانی رو به خوبی پرورش دهم.

دوستای گلم پیشاپیش سال نو رو بهتون تبریک میگم و ارزو میکنم بهارتون به رنگ دلخواه زیستن تون باشه.

 

 

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

عمه فروغ
29 اسفند 93 12:18
خوشحالم که سال خوبی داشتید مهدیه جونم ان شاا.. سال جدید سالی پربارتر و شادتر براتون باشه.با آرزوی بهترین ها برای شما و خانوادتون سال نو پیشاپیش مبارک
مامان ریحانه
2 فروردین 94 12:00
مهدیه جون سال نو مبااااااااارک امیدوارم آغاز سال نو برایت آغاز تمام خوبی ها باشد و همواره در کنار خانواده ی عزیزت شاد باشی دوستت دارم الیار جون و خیلی ببوس
مامان مهدیه
پاسخ
ممنون ریحانه جان...منم دوستت دارم ارزو میکنم سال خوبی داشته باشین و به همه ارزوهاتون برسین
نازنین
2 فروردین 94 12:38
سلامی به گرمی یک فنجان عشق مهر پهلو سال نو مباررررک.
مامان مهدیه
پاسخ
ممنونم سال نو شما هم مبارک/انشالله سال جدید پر از اتفاقات خوب براتون باشه
عمه فروغ
3 فروردین 94 15:16
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک . . .
مامان مهدیه
پاسخ
فروغ جان سال نو شما هم مبارک.صدسال به این سالها
مامان آنیسا
6 فروردین 94 7:19
عزیزم سال نو مبارک ایشالا که سال خوب و پربرکتی داشته باشین و همیشه در کنار هم خوش و خندون باشین به دور از هر غم و غصه
مامان مهدیه
پاسخ
فدامدات.شمام سال خوبی داشته باشین و درکنار هم به همه ارزوهاتون برسین
❤مهسا مامان سایمان❤
7 فروردین 94 16:07
آرزو دارم سالي که پيش رو دارين........ آغاز روزايي باشد که آرزو دارين ........ لحظه هاتون زعفروني ، نيلوفرگونه و قشنگ
مامان مهدیه
پاسخ
فدات عزیزم.انشالله شمام سال خوبی داشته باشین و به همه ارزوهاتون برسین
♥ایدا♥
7 فروردین 94 17:41
سلام عیدو بهتون تبریک میگم امید وارم عید بهتون خوش گذشته باشه من اپم با هف سینمون و .... بهم سربزنید
مامان مهدیه
پاسخ
سلام عید شمام مبارک.حتما
مامان راحله
13 فروردین 94 15:54