الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

الیار،هدیه تکرار نشدنی من

فصل جدید زندگی مبارک

1394/1/9 14:20
نویسنده : مامان مهدیه
505 بازدید
اشتراک گذاری

ساقیا امدن عید مبارک بادت

سلام به همگیبوس

سال نو مجدد مبارک.انشا...سال خوب و خوشی رو شروع کرده باشین.!امیدوارم امسال به همه ارزوهاتون برسین.

smsnow01 nariya اس ام اس تبریک عید نوروز   سری اول

سال نو مبارک ای فرشته ی محبوب من

اگر خوشبختی یک برگ است،من درخت برایت ارزو میکنم،اگر امید یک قطره است،من دریا برایت ارزو میکنم.اگر دوست سرمایه است من خدا را برایت ارزو میکنم.الیارم.پاره تنم،دومین سال نوت مبارک

پسرم ...هزار بار از خدا ممنونم بخاطر اینکه نام مادر را بواسطه وجود تو بر من نهاد،هدیه اسمانی من دوستت دارم.

این روزها کارهای شیرینت و حرف های دلنشینت ناب و زود گذرند،همه و همه میروند و در عمق قلب و جان من ثبت می شوند.من ادمی بودم که همیشه نگاهم به اینده بود و هر روز منتظر فرداها بودم ولی وجود تو ،توی زندگیم،حتی مفهوم زندگی رو برام عوض کرده و بمن یاد داده که زندگی همین الانه و نه گذشته و نه اینده.....عاشقتم انرژی مثبت مامان

از خاطرات عید برات بگم که با همه ی سالها فرق داشته.از همون روز اول یعنی قبل از تحویل سال،خانوادگی انفولانزا گرفتیم شرایط اونقد بد بود که اصلا دوست ندارم یادش بیفتم.لحظه تحویل سال خواب بودیم با  صدای بمب و ترقه بیدار شدیم توی رختخاب روبوسی کردیم دوباره خوابیدیم.....احساس میکنم سال خوبیو شروع نکردم.الان 9روزه از سال جدید میگذره و ما همچنان درگیر مریضی هستیم.اصلا عید دیدنی نرفتیم هر کی هم اومده خونمون با دیدن حال بد ما پشیمون شده.نمیدونم سال 94 چه خوابایی رو برامون دیده ولی خدا کنه به نفعمون باشه.!!!!

واقعا خسته شدم،کم اوردم ...پسرم خیلی درد کشیدی سه روز کامل تو تب می سوختی اینقد تب داشتی که هزیون می گفتی،کم مونده بود بستریت کنن غمناکولی دکتر امپول داد و با امپول تبتو پایین اوردن......تا خود صبح ناله میکردی و نمیتونستی خوب نفس بکشی.به خاطر گریه ها و بی قراری های من گریهعزیزو اغاجون دو روز اومدن موندن خونمون.واقعا ترسیده بود ،وجود اونا بهم دلگرمی میداد.از دیروز تا حالا هم همینجوری روی تخت خوابیدی و همش سرفه میکنی و با هر سرفه گریه...داروهاتم نمیخوری همش بالا میاری ،اشتهاتم از بین رفته نمیدونم چیکار کنم...........

5فروردین هم یکی از بهترین روزهای زندگی من و بابایی بود.هشتمین سالگرد ازدواج منو بابایی.

با یک دنیا شور و اشتیاق پیشانی بر خاک میگذارم و خداوند را شاکرم که مارا به همدیگه رسانده.ارزو میکنم لحظه به لحظه ی زندگی مشترکمان در کنار فرزندمان عاشقانه و صادقانه باشه و به پیوندی که بسته ایم تا ابد وفادار باشیم.

نقطه ی پایان تمام نا امیدی ها و خستگی های من دوستت دارم48.gif

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان آروین
17 فروردین 94 11:57
سلام عزیزم. ماشالا الیار جون چه ناز شده. ان شاء الله که سلامتیش رو بدست آورده باشه. شما هم خوب شده باشین. خیلی مریضی سخته به خصوص وقتی گلهامون مریض می شن. امیدوارم سال 94 برای شما و الیار جونم سال خوب و خوشی باشه.
مامان ریحانه
17 فروردین 94 12:22
سلام مهدیه جونم اول از حس قشنگ اول پستت بگم که خیلی از خوندنش لذت بردم و بعد به خاطر دچار شدن به آنفولانزا خیلی ناراحت شدم نمیدونم چرا بعضی وقتا لحظات خوش زندگی به واسطه بعضی چیزها به لحظاتی بد تبدیل میشه امیدواررم که حالا حالتون خوب باشه باز خدا رو شکر که در کنار ناراحتی که داشتید لحظه ی خوشی هم برایتان رقم خورده و آنهم سالگرد ازدواجتون بوده سالگرد ازدواجتون و تبریک میگم امیدوارم سالهای سال در کنار هم خوش باشید فدای الیار خوشتیپ بشم من با این لباسا چه آقا شده عزززززززززیزم خیلی ببووووووووس الیار جون و
عمه فروغ
17 فروردین 94 15:41
بلا به دور باشه عزیزم ان شاا.. تنتون همیشه سالم باشه خدا رو شکر که بهتر هستید.ان شااا.. که سال خوبی براتون باشه 8 سالگرد ازدواجتون هم مبارک ان شاا.. سال های سال با خوبی و خوشی زندگی کنید
کوثر
17 فروردین 94 17:45
سلام خاله جونم.چه وب نازی دارید.!!! وکوشولوتونم به خودم رفته چون هم سفیده وهم نازه وبانمک. اگه به وب من سربزنید خوشحال میشوم .ازتون کلی سپاس گزارم.
مامان مهدیه
پاسخ
کوثر جان لطف کردیانشالله همیشه پیروز و سربلند باشی
اتی مامان
18 فروردین 94 12:13
سلام ایشالله سالی پر از سلامتی و شادی باشه براتون1000ماشالله به الیار بانمک و خوشتیپ
مامان مهدیه
پاسخ
همچنینانشالله همیشه شاهد پیشرفت های روز افزون امیر علی جان باشی.لطف کردی سر زدی
مامان مهلا
19 فروردین 94 1:35
سلام سال نو مبارک مهدیه جان یه اسپند حتما حتما برا گل پسری دود کن خیلی خوشکل و خوش لباسه
مامان نیلوفر
21 فروردین 94 13:32
به به چه پسر خوش تیپی عزیزم سالگرد ازدواجتون هم مبارک
مامان الیار
24 فروردین 94 8:51
الیار جون و مامانی سال نو تون مبارک.امیدوارم همیشه شاد و سرزنده باشین. واسه مریضتون خیلی ناراحت شدم. خدا رو شکر به خیر گذشت. امیدوارم تو سال جدید دیگه مریضی خونتون نیاد. الیار جونم الهی قربونت برم خیلی خوش تیپ شدی خوشگل خاله.