الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

الیار،هدیه تکرار نشدنی من

چقدر لذت بخشه دیدن رشد روز به روز شما مامانی

1394/2/16 10:52
نویسنده : مامان مهدیه
357 بازدید
اشتراک گذاری

تو شروع شادی و لحظه ی پایان غمی

نیمه ی گمشده ی من،نه زیادی نه کمی

تو نگاهت به تموم ارزوهام می رسم

یه فرشته از بهشتی که تو سرنوشتمی

شیرینی زندگی ام،باقلوای من ،عاشقتم و اینقدر دوست دارم که هر چی بگم بازم کمه.عاشق همه ی کارها و شیرین کاریاتم.بوسعزیز دل مامان،بهت قول میدم تمام تلاشمو برای شادی و خوشبختی تو بکنم!خندونکاین روزها همه ی وقتم برای شماست عشق کوچولوم.به شدت شیطون شدی و به معنای واقعی از دیوار راست میری بالا و اتیش میسوزونی.محبتهر لحظه یه کار جدید میکنی.

دردونه مامان،هر روز که میگدره از اینکه خداوند یه همچین هدیه نازی رو بمن داده واقعا خدارو شکر میکنم.اخه بچه هم این همه باهوش،این همه مستقل،و این همه مهربون.....و البته یکمی زورگوچشمک......

این روزها مامان و بابا خیلی از بودن با شما لذت میبرن ز هر لحظه و هر ثانیه با هم بودن به شادی میگذره.

رسم اغلب پنجشنبه هامون رفتن به خونه مامان جوون است.جایی پر از طرفدار و خاطرخاه.....جایی که شما سر از پا نمی شناسی و مدام در حال بازی و بدو بدویی.گاهی اینقدر بهت خوش میگذره که شاید چند ساعت پیش من نمیایخندونک

اینجا داری با خاله بزرگ(خاله لیلا)سیب زمینی میکاریخنده

وقتایی که می رفتیم باغ حسابی بهت حال میده.مورچه جز حشرات مورد علاقت بوده .مورچه رو با دوتا انگشتات بر می داشتی و حسابی وارسیش میکردی.سوال

جدیدا عشق اول و اخرت پرتاب سنگ تو هر چاله ابه.از رودخونه گرفته تا......کچل

رفته بودین با بابایی پارک،سر سرسره بازی با یه نی نی دیگه به تفاهم نرسیدی و با وساطت بابایی مشکل حل شد.تعجب

.

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

عمه فروغ
23 اردیبهشت 94 10:52
خدا نگه داره الیار گلم برای شما ان شاا.. که همیشه زنده باشه
zakieh
31 اردیبهشت 94 1:54