الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

الیار،هدیه تکرار نشدنی من

روز میلاد تن تو

1394/2/31 19:7
نویسنده : مامان مهدیه
338 بازدید
اشتراک گذاری

روز میلاد تن تو بود که هوا بوی شبنم و شقایق می داد

عطر یاس از در و دیوار هوا می پاشید

و نسیم از تو بشارت می داد......

و به تردستی استاد ازل

شعبده ای برپا بود

گوشها منتظر

اولین گریه شیرین تو بود....

چشمها منتظر

اولین ساغر سیمای تو بود....

روز میلاد تو باز 

مثل همواره خدا حاضر بود....

دو سال پیش در یک صبح اردیبهشتی پسرکی از جنس عشق پا به زندگیم نهاد....و با امدنش اسمان و زمین را برایم بهشت کرد.و من در بهاری ترین بهار زندگیم به یمن برکت وجودش مادر شدم و لبریز از عشق.....

پسرک اردیبهشتی من،پرنده کوچک خوشبختی ام

امروز سالروز میلاد توست،در کنار تمام داشته هایم،تنها تو،دلیل کافی خوشبختی ام هستی.شیرین من!نمیدانم به چه زبانی بابت تمام انچه که با شکفتنت ارزانی ام کرده ای سپاسگذار باشم.......

پسرم خدایم را هزاران بار شاکرم برای بهترین و بی نظیرترین دوسالی که سپری کردم.

ماه من،الیارمن،ارام جانم،شکوفه بهاریم

روز شکفتنت قشنگترین روز زندگی من خواهد بود تا ابد

جان مادر،شیشه عمر منی دوستت دارم تا زنده ام و نفس میکشم.....

دوسالگیت مبارک

و اما گزارش تصویری تولد.........

از اونجایی که نفس مامان علاقه شدیدی به ماشین و ماشین بازی داری برای جشنی که قرار بود جشن جمع و جور فامیلی باشه تم مکویین انتخاب شد.

کارت دعوت

تزیینات کلی خونه......اون ماشینم کادوی مامان و بابا

گیفت کوچولوها.....تقویم با عکس خودشون

گواهینامت

ایلار 

پسندها (19)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

nilia
2 خرداد 94 19:13
سلام دوست نی نی وبلاگیم میشه به من در جشنواره نی نی طبیعت رای بدی عدد1 رو به 1000891010 بفرست مرسی عزیزم
مامان لیلا
2 خرداد 94 22:39
تولدت مبارک آقا الیار ناز
مامان الیار
2 خرداد 94 23:55
الیار جونم تولدت مبارک.امیدوارم همیشه شاد و سرزنده باشی. مامانی دستت درد نکنه همه چی عالی بود خیلی زحمت کشیدی
مهتاب مامان اشکان
3 خرداد 94 7:37
سلام مهدیه جونم.خوبی ؟ تولد تولد الیار گلم تولدت مبارک باشه خاله. وااااااااااااااااای چه کیکی ، حتماً خیلی خوشمزه بوده چه عکسای خوشگلی و چه تیپ بامزه ای الیار دیگه بزرگ شده ، ماشالا
عمه فروغ
3 خرداد 94 19:10
2 بهار زندگیت مبارک الیار گلم 100 سال به این سال ها ان شاا.. همیشه سلامت و تندرست باشی بهترین ها رو برایت آرزومندم دستت مامان مهدیه هم درد نکنه همه چیز عالی بود ان شاا.. دامادیت
♥ایدا♥
3 خرداد 94 21:24
سلام من توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم خیلی خوش حال خواهم شد به من رای بدهید فقط هدد ۳۷ رو به سامانه ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰ پیامک بزنید توروخدا این کارو انجا دهید
**مامان ایلیار**
3 خرداد 94 23:47
سلااااااام عزیزم، تولد آقا ایلیار شما هم مبارک، چه تفلد خوشگلی، کاش ما هم دعوت بودیم
فاطمه
4 خرداد 94 17:02
عااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود. مبارکت باشه گل پسر
مامان ریحانه
4 خرداد 94 22:11
تولد پسر ناز و خوشگلمون آقا الیار مباااااااااااااااارک به به چه تولد زیبایی چه تزیینات قشنگی و چه گل پسر خوشگلی الیار جونم انشالله جشن تولد 120 سالگیت قند عسل شیرین عسل تم تولد و کیک تولدتم خیلی خیلی قشنگه عکساتم حرف نداره عزیزم این بوسا از طرف من به آقا الیار ناز نازی
مامان ایلیا
5 خرداد 94 0:10
س الیار جون. تولدت مبارک عزیز دردونه.انشاا... جشن تولد 120سالگیت
مامان فدیا
5 خرداد 94 11:52
به به مبارک باشه چه تولد قشنگی و چه مامان با سلیقه ای و چه کیک خوشگلی دهنم اب افتاد
**مامان ایلیار**
5 خرداد 94 23:22
سلام به همه دوست جونهای نی نی وبلاگی مون، ایلیار کوچولو در مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده، اگه براتون مقدور بود لطف کنید عدد 103 را به سامانه 1000891010 پیامک کنید. پیشاپیش خیلی خیلی ازتون ممنونیم. از طرف ایلی پسر و مامانشبغلزیبابغل
❤مهسا مامان سایمان❤
6 خرداد 94 10:57
عزیزم تولدت مبارک سایمان تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده،خوشحال میشم بهش رای بدیدکد 120 رو به1000891010 پیامک کنید خیلی ممنون میشم
مامان آروین
11 خرداد 94 10:22
سلام عزیزم. خسته نباشی. تولد دو سالگی الیار جون مبارک باشه. ان شاء الله همیشه در کنار هم شاد و سلامت زندگی کنین.
مامان روژینا
12 خرداد 94 11:21
ای جونم نفس خاله تولدت با کلی تاخیر مبارک عزیز دلم جشن تولدت حرف نداره آفرین به این مامانی خوش ذوق و با سلیقههمه چیز عالییییییهایشالا 120ساله شی عزیز دلم
مامان سپید
27 خرداد 94 10:52
تولدت مبارک الیار جون تولدقشنگی داشتی پسر ناز و خوشگل امیدوارم صد ساله بشی و خدا نگهدارت باشه