الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

الیار،هدیه تکرار نشدنی من

26 ماه عاشقی

1394/4/30 22:18
نویسنده : مامان مهدیه
615 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم،پسر مهربانم،فرشته ی دنیای من

در نگاهت،در لبخندت،همه زیبایی های دنیارا،همه مهربانی های عالم را،هر انچه وصف شدنی و هر انچه توصیف ناپذیر است را،یکجا میبینم.بوس

پسرم متشکرم از تو که با امدنت حس خوب مادری را به من ارزانی داشتی.روز به روز داری بزرگتر میشی و من حیران ازین همه بزرگ شدن،فقط و فقط نظاره میکنم.خوشحالم ازین همه با تو بودنمحبتمحبت

همه ی روزهای با تو بودن برام مهم هستن.بوس

26 ماهگیت مبارک ترانه ی زندگی من

بوس

cake48.gif

 

از یک و نیم سالگیت تا الان که 26 ماهت شده یادم نمیاد لحظه ای از صحبت کردن دست کشیده باشی مگر تو خاب یا گاهی اوقات که دهنت پره،دایم در حال صحبت کردنی و انتقال و دریافت اطلاعات هستی گاهی با خودم میگم من و عباس که پرحرف نیستیم تو به کی رفتیخندونک.مخصوصا اینکه تند تند حرف میزنی.....یعنی من کشته مرده چیکار میکنی؟؟گفتنت هستمبوس.سخنور بسیار قهاری هستی و من بیشتر از هر زمان دیگه ای عاشقتم گرانبهاترین دارایی منبوس

میای میگی مامان واترملن میخام شتریتعجبدومین دیگه میای میگی کار بدیه شتری ،اینو نمیخام خورد کن بده با چنگالچشمک.

خونه عمو عارف افطاری رفته بودیم زهرا ماشین سبزه تو میخاست همش گریه میکرد اولش اومدی جلو جمع گفتی زهرا زر زرو هست همش گریه میکنه .....چند مین بعدشم اوردی با یه قیافه جدی ماشینو دادی گفتی اینو بگیر،دیگه نبینمتتعجبعمو عادل گرفتت ازت پرسید چی گفتی به دخترم بهش گفتی ولم کن حوصلتو ندارمتعجبتعجب.

در کل پسر خوبی هستی،باهوش،عاقل و مهربون هستی.البته زودرنج و حساس.....البته من خیلی وازه حساس رو دوست ندارم ترجیح میدم بگم احساساتیخندونکهستی.زیاد دوست نداری کار بکنی و خودت رو به زحمت بندازی،مثلا اسباب بازی هات رو جمع کنی و یا چیزی برامون بیاری....میگی من خسته میشم !!!ضعیف میشم!!بعضی وقتها هم خیلی اصرار کنیم جلو چشاتو میگیری میگی کورم جایی رو نمیبینمتعجبتعجبیا اینکه خودتو میندازی رو زمین و میگی من مردمگریه.

این روزها گیم بازی میکنی فراوون،خودت لپ تاب یا گوشی منو روشن میکنی و منو باز میکنی و میری صفحه های بازی هایی رو که دوست داری رو بازی میکنی اوایل پو رو دوست داشتی ولی الان میگی اون برا نی نی هاست...الهی قربون کدخدا کوچولوی خوددمبوس

جدیدا تفنگ و شمشیر و ادم اهنی اسباب بازی های محبوبت هستند البته عشق اولت ماشین که جای خود داردخندونک.....حرکات رزمی اجرا میکنی بیا و ببین ،دستهات رو جلو سینه میچرخونی و چپ و راست میری و منتظر تشویق میمونیتشویق..از خوراکی ها چیپس خلالی با سس قرمز،لستر،پیتزا،پیراشکی هم با سس قرمز دوست داری..از بس سس قرمز دوست داری و زیاد میخوری(قیافه منو شطرنجی کنید)بابایی میگه منو مهدیه از وقتی ازدواج کردیم سه تا سس قرمز بیشتر نخریدم ولی از وقتی الیار دنیا اومده هفته ای یکی میخرمخندونکناگت میگو هم دوست داری و همش بهش میگفتی پفکی میخام...ولی پریروز اومدی گفتی مامانی باگت (ناگت)میخام برو ببین تو یخچال داریم.

ابراز محبت های قشنگتو خیلی خیلی ذوست دارم،مامان خوبم،مامان خچل موچل،مامان قشنگم،مامان جوونم....دوردونه پسرم مرسی به خاطر بودنتمحبت.

کودک عزیزتراز جانم!!

تنها امید زنده بودنم!!!

الیار خوشگلم 

دوستت دارم

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

همراه رایانه
3 مرداد 94 8:20
همراه رایانه مرکز شبانه روزی پاسخگویی به سوالات رایانه ای و موبایل تماس از طریق تلفن ثابت : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
عمه فروغ
3 مرداد 94 13:24
26 ماهگیت مبارک الیار مهربون و دوست داشتنیان شاا..که همیشه تندرست و شاد باشی
مامان ریحانه
3 مرداد 94 23:26
26 ماهگی الیار جونم مبااااااااااااااااارک اوا من کامنت گذاشته بودم فکر کنم ارسال نشده فدای اینهمه شیرین زبونیش بشم خوشگل پسر نازو قربونش برم که با کار کردن ضعیف میشه اینم یه تدبیر کودکانست برای از زیر کار در رفتن مهدیه جون منم خیلی سس قرمزو دوست دارم پس منم باید شطرنجی کرد فدای همه ی ابراز محبتاش ببوووووووووووووووووس مهربون پسر خوشگلو
مامان هانیه
4 مرداد 94 19:29
ماهگردت مبارک عزیز دلم
مامان ریحانه
6 مرداد 94 1:57
مامان آروین
15 مرداد 94 11:57
سلام مهدیه جون. 26 ماهگی الیار عزیزم مبارکه. عجب شیرین زبونیه این گل پسر. خدا حفظش کنه.
مامان نیلوفر
19 مرداد 94 19:11
26 ماهگیت مبارک عزیزم خدا حفظش کنه ماشاالله به این پسر شیرین زبون
آنیتا
27 مرداد 94 17:08
سلام ~~~~~~~~$$$$ ~~~~~~~~~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ ..دوست خوبم.. $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ من آپمممم ~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ یه ~~~~~~ $$~~~$$$$ ~~~~~~~~~$$$$$$$$ ~~سری~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~میزنی~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضورسبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~.........~نظــــــــر~~~~$$ ~~~~~ســــــــــــتاره~~~$$ ~~~~~یـــــــادت نره~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$
مامان آنیسا
18 شهریور 94 8:18
26 ماهگی گل پسر مبارک عجب کلکی شدین شما وروجکا
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
24 شهریور 94 11:44
زندگیست دیگر! همیشه که همه رنگ‌هایش جور نیست، همه سازهایش کوک نیست! باید یاد گرفت با هر سازش رقصید، حتی با ناکوک ترین ناکوکش... اصلا رنگ و رقص و ساز و کوکش را فراموش کن! حواست باشد به این روزهایی که دیگر برنمی گردد... به فرصت هایی که مثل باد می آیند و می روند و همیشگی نیستند، به این سالها که به سرعت برق می گذرند....