الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

الیار،هدیه تکرار نشدنی من

اولین خابی که برام تعریف کردی

1394/4/26 18:20
نویسنده : مامان مهدیه
506 بازدید
اشتراک گذاری

اولین خابی که برام تعریف کردی.....منو بیدارم کردی و خودتو تو بغلم جا کردی و گفتی مامان خاب دیدم دایناسور داره منو میخورهتعجبمنم هنوز گیج اب بودم گفتم دایناسور ترس نداره وخاب بوده واقعی نیست مثل کارتونه.....دوباره گرفتم خابیدم.

اومدی دوباره بیدارم کردی گفتی مامانی این پامو خورده درد میکنه بوسش کن،منم بوس کرذم گفتم بوس مامان معجزه میکنه الان زودی خوب میشی گفتی نه باید کرم بزنی دایناسور خیلی بزرگ بودگریه...منم کرم مالوندم بعدش بغلت کردم و باهم راجب خابی که دیدی صحبت کردیم.مثل اینکه دایناسور چه رنگی بود.......

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ریحانه
3 مرداد 94 23:27
قلبون خواب دیدنش چه خواباییم میبینید شما وروجکا مثل نازنین که خواب میبینه گربه شال سر کرده اومده بوسش کرده
مهتاب مامان اشکان
4 مرداد 94 14:30
وای وای الیار جونم عجب خوابی دیده خاله جون دایناسور که ترس نداره اشکان عاشق دایناسوره ، یعنی آرزو داره یه روز یه دایناسور واقعی ببینه
مامان آروین
15 مرداد 94 11:58
الهی چه جالب. آروین من فکر کنم هنوز از این خوابا ندیده. خخخخ. الیار جون واقعا بانمکه.
مامان نیلوفر
19 مرداد 94 19:13
الهی چه خوابی دیده