الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

الیار،هدیه تکرار نشدنی من

لحظه های شیرین وبدون تکرار با تو بودن

1393/10/26 0:53
نویسنده : مامان مهدیه
926 بازدید
اشتراک گذاری

من ره به خلوت عشق هرگز نبرده بوم

پیدا نمیشدی تو،شاید که مرده بودم

پسرم به خودم میبالم که فرزندی چون تورو دارم.وای نمیدونی چه لذتی داره کناره پسر بازیگوش و پرانرژی مثل تو،لحظه هارو گزروندن.مثل این میمونه که دنیارو با همه زیباییهاش بمن دادن.خدایا شکرت......

خودت با قاشق غذا خوردن رو شروع کردی.خیلی بامزه شدی و خیلی کارها و حرفهای جالبی میزنی.هرچیزی خراب یا بشکنه میگی بابا بیده درس میکنه.(بابا بلده درست کنه).سراجاق گاز مشغول اشپزی بودم اومدی گفتی مامان ایار نیگادی پزه(الیار نگاه کنه ببینه میپزه).بابایی خواب بود بهت گفتم برو بابارو بیدارش کن بگو بسه،پاشو....فکر کردی بعد گفتی بابا خسته.الهی فدای مهربونیت پسرم

عزیزتر از جانم این روزها از همیشه کنجکاوتر و باهوشتری.همش در حال سوال کردنی.تکیه کلامت شده این چیه؟کیه؟چی بود؟چی شد؟پدر صلواتی شدیم از بس سوال میکنی.دنبال بازی وقایم باشک یکی از بازیهای مورد علاقته.شیطنت جدیدت روی دسته مبل ایستادن و پرت کردن خودت روی مبله.کلا کارهای خطرناکت بیشتر شده.فکر میکنم با بزرگتر شدنت،شیطنتات هم بزرگتر میشن.

عشق به ماشین همچنان  شدید ادامه داره.....ماشالا اسم بیشتر ماشین ها و اجزاشونو بلدی.و کل روز با اب وتاب از سرعت و قدرتشون حرف میزنی.به اگزوز میگی ایگوز.به فرمان هم میگی یاننده...اسم ماشین بابا،پیاد-اسم ماشین خاله پری،ام بی ام(ام وی ام)-ماشین عمو داور،پشیا-ماشین عمو جعفر یا بقول خودت عمو جدر،پیزو-عمو رامین فیات-عمو خلیفه پکان...

یکی از بازیهات اینه که الکی با تلفنت با دوست خیالیت حرف میزنی و بعدش میاری دم گوش من میزاری میگی الو مامان صبت(صحبت)

فدای اون عشق ماشین سواریت بشم.هرچی از عشقت به ماشین بگم کم گفتم.

اسم ماشینایی که بلدی:لودر،پیاد،پکان،نیسان،تختور(تراکتور)،بوتونر،کامیون،ابوتوس،پیشیا،پیژو،وانت،ام بی ام(ام وی ام)،فیات،هپاپیما،هکوتر(هلیکوپتر)،نی نا نی نا(ماشین اتشنشانی)،ماشین پلیس(میگی پلیس جمیمه میکنه)،ماشین اقال(ماشین شهرداری زباله)،ابوسانس(ابولانس)

اجزای ماشین:ایگوز،یاننده(فرمون)،هواکش،داشبر(داشبرد)،توموز(ترمز)و...

استاد کارهای خطرناک شدی

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

محمد
28 دی 93 20:15
سلام، آپم آپم آپم با مطلب "8 راز خوشمزه تر شدن عدسی" و "4 ناراحتی که با فصل زمستان می‌رسند"بروزم ... منتظرتونم.
مامان مهدیه
پاسخ
[ماچعالی بود...مرسی
مامان ایلیا
30 دی 93 23:31
س خانومی.پسر خیلی نازی دارین.انشاا...در پناه خداوندهمیشه سالم وسلامت باشید به وبلاگ ماهم سر بزنید.مرسی
مامان مهدیه
پاسخ
حتما دوست خوبم