الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

الیار،هدیه تکرار نشدنی من

اولین عشق الیار

1394/5/31 23:25
نویسنده : مامان مهدیه
254 بازدید
اشتراک گذاری

متاسفانه دایی من و بابایی خیلی ناگهانی فوت شده و حسابی هممون شوکه و داغدار هستیم.غمگین

تو این مدت که همش به خونه دایی مرحوم رفت و امد داشتیم دوستان خیلی زیادی برا خودت پیدا کردی....یه چیز خیلی مهم اینکه عاشق تمام عیار حسنا  شدی.نوه ی دایی مرحوم که دل پسرکمون رو برده و تمام فکر الیار خوشحال کردنه اونهچشمک.چند روز پیش گفتی با هم رقصیدین و دست همدیگرو گرفتینتعجب.

در کل پسر تیز و حاضر جوابی هستی هنوز هم زودرنج و حساس هستی و هنوز هم از کار کردن(جمع و جور کردن)خوشت نمیاد.امروز باز گذری کردم به نوشته های قبلی و اعتراف میکنم که اگر نمی نوشتم خیلی از انها رو به خاطر نمی اوردم.نمیدونم چرا ادم فکر میکنه به راحتی بعدا هر خاطره ای را به یاد خواهد اورد و برا نوشتن تنبلی میکنه.....

امروز اومدی نشستی روی مبل و گفتی من براتون مهمون اومدم لطفا برام کتاب بخون و غذا بیارتعجب.

همچنان عشق اول و اخرت ماشین بازی و بعدش ادم اهنی،تفنگ و شمشیر بازی اسباب بازیه محبوبت هستند.البته بعضیاشو نداری و از ذهن خلاقت استفاده میکنی و برای خودت میسازی.مثل همین شمشیرتشویق.

خودم ترجیح میدم همه چی رو برات زود مهیا نکنم.اعتقاد دارم اگه زیادی نیازهات(خاسته هات) برااورده بشه  خلاقیت از بین میره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)