الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

الیار،هدیه تکرار نشدنی من

27 ماهگی

1394/5/31 17:19
نویسنده : مامان مهدیه
503 بازدید
اشتراک گذاری

تبلور عشق بی همتا

امروز ماهگرد  با شکوهترین روز زندگی ام است.

تجربه  والاترین حسی که در دنیا وجود دارد.

تبلور بی همتاترین عشق دنیا

الیار عزیزم 27 امین ماهگردت مبارک.

الهی....

به خواب فرشته کوچک من اسایش!

به بیداریش عافیت!

به عشقش ثبات!

به مهرش تداوم!

و به عمرش برکت جاودان عطا کن!

شکرانه اش با من.

عزیزدلم اینروزا قدرت کلام و تجزیه و تحلیلات حسابی منو غافلگیر میکنه.

 داشتی با چوب کبریت ها بازی میکردی اومدی گفتی ببین کوه درست کردمتشویقبوس

امروز شیر رو ریختی پشت کامیونت و داشتی بازی میکردی بهت گفتم یبار دیگه اینکارو بکنی حسابی ازت ناراحت میشم.با کمی بغض و قیافه حق به جانب گفتی خب من اینجوریم!!!!خودت تمیز کن من خسته میشم اخه کوچوام.چشام ضعیف میشهتعجبتعجب

عاشق بستنی هستی هرجا میری به خاطر خوشحال کردنت همه تو فریزرشون برات بستنی دارن.مخصوصا خونه عزیز که حسابی بد عادتت کرده بود،از قضا یبار بستنی نداشته تا بهت گفته ندارم برگشتی جواب دادی وای اگه بستنی ندارین من اشغال میخورم خجالت

دست منو میگیری میگی مامان لطفا بیا،میریم تو اتاقت میگی بفرما بازی کنیم.

مدتی هست که به انجام بازی های کامپیوتری علاقه ی زیادی نشون میدی.منهم دودل بودم  که ایا اجازه بدم و یا اینکه این بازی ها میتونه تاثیر بدی روی شما داشته باشه در این مورد مطالعه و تحقیق کردم.مقاله ای در سایت نخبگان اینده دیدم که تا حدودی از نگرانی های من کم کرد.این مقاله بیان میکنه که بد نیست کمی هم از خوبی های این بازی ها بگوییم.......بازی های رایانه ای خلاقیت کودک شمارو شکوفا میکند،و به نیازهای انها برای تجربه کردن هیجان پاسخ فوری میدهد و مهارت حرکات ظریف و دقیق رو افزایش میدهد.

مدتیه که حرف زدنت به انگلیسی پیشرفت کرده و فه البداهه جملات جالبی میگی.ابنبات میخوردی و یهو گقتی its eatableمن خندم گرفت با یه قیافه عاقل اندر صفیه گفتی its not funny.و شگفت زدگی های ما همچنان ادامه داره.......

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)