الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

الیار،هدیه تکرار نشدنی من

مریضی

1394/5/25 0:49
نویسنده : مامان مهدیه
397 بازدید
اشتراک گذاری

عاشقتم اینقدر زیاد که با هیچ جمله ای نمیشه توصیف کرد. و بهت افتخار میکنم که خیلی پسر صبور و مقاومی هستی.بوس.

هفته پیش بدجوری مریض شدیم،اسهال و استفراغ گرفته بودی  ومتعاقب تو منم گرفتم،دکتر گفت باید بستری بشی ولی منو بابایی رضایت ندادیم و قرار شد دکتر بیاد و تو خونه بهت سرم وصل کنه.وقتی سوزنو دستت فرو کرد گریم گرفت انگاری اون سوزنو فرو کرد تو قلبم

روزای سختی رو گزروندیم ولی رگ گیریش عالی بود و شما اصلا متوجه نشدی همون بار اول و خیلی راحت رگگیری کرد ،ممنونشم.....اخه خیلی نگران بودم که مثل سری های قبل اذیت نشی و تو روحیت تاثیر بد نزاره یا از دکتر و روپوش سفید نترسی.خدایی ما مادرها که خوراکمون استرسه.

فدات بشم پسرکم تنها چیزی که تحملشو ندارم و برام عذاب  اوره دیدن اشکات و بدحالیته ایشالا که هیچ وقت مریض نشی و همیشه شاد و سلامت باشی.

یه مدت بعدش وقتی رفتیم خونه مامان جوون،خاله بزرگ برات پفک خریده بودکچلکچلبرگشتی بهش گفتی خاله بزرگ پفک نخر پفک مرضهبوستشویق،منم مریضم سرفه میکنم اصلا نمیخام.یعنی همه هاج و واج موندن .الهی قربون پسر با شعور خودم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)