الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

الیار،هدیه تکرار نشدنی من

بازی و سرگرمی

1393/10/29 1:08
نویسنده : مامان مهدیه
258 بازدید
اشتراک گذاری

امید زندگیم

خیلی دوست دارم عزیزم،میدونم مادر بودن سخته و تازه اول راهم.از خدا میخوام کمکم کنه تا مامان خوبی برات باشم.وظیفه من در کنار توبودن و به تو رسیدنه.نمیخوام مثل اون مامانایی باشم که دایم تو اشپزخونن و نگران تمیزی خونه و .....میخام از بودن در کنار هم لذت ببریم.میخام شاد باشی و کودکی کنی.میخام باهم بازی کنیم و کلی بهمون خوش بگذره.

این روزها شدیدا دارم راههای بازی و روش های مختلف تربیتی و تغذیه ای رو از سایت های مختلف مطالعه میکنم.وقتی سم میوه از ویتامینش بیشتره،شیر پره روغن صنعتیه پالمه ،برنج پر از سم و کوده،گوشت و مرغ پر از هورمنه .خونه ها همه اپارتمانی با محدودیت زیاد،اینهمه استرس و دل مشغولی پدر مادرا برا یه لقمه نون ویا امکانات بیشتر....واقعن دلم برای بچه های نسل امروز میسوزه و کلی غصم میشه.خدایا به دادمون برس.

 پسرم خیلی پر تحرک و شادی و من واقعا  جلوت کم میارم .شیرین زبونی هایی که میکنی قند تو دل ما اب میکنه.از صبح تا شب مشغول بازی کردنی،چند نفر لازمه که برات انرژِی بزارن.

بازی های ما این روزا:

تقویت حرکات ظریف

اموزش رنگ و دسته بندی

نقاشی

همکاری و استقلال

بازی های خلاق

از بین حیوونا به اسب علاقه زیادی داری.همیشه از منو بابا سواری میگیری برا همین برات یه اسب خوشگل درست کردم..خیلی دوسش داری.

اموزش زبان

پازل

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان یاسی
4 بهمن 93 10:45
وای که چقد منم سر تغذیه دخملی با خودم درگیرم! بازی هاتونم قشنگ بودن
مامان مهدیه
پاسخ
ممنونم