الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

الیار،هدیه تکرار نشدنی من

بازی با عروسک های انگشتی

1393/11/13 0:36
نویسنده : مامان مهدیه
251 بازدید
اشتراک گذاری

من نمیدونستم بچه ها تا این حد عاشق پاپت ها و عروسک های انگشتی هستن.انها اسباب بازی هایی هستن که گویی به شکلی جادویی جان میگیرن.و  قوه تخیل ،مهارت حرف زدن و مهمتر از همه مهارتسوال و جواب را تقویت میکنن..

دیشب با کشیدن یک پتو بر روی صندلی،و با استفاده از عروسکهای انگشتیت یک نمایش زنده و طنز گونه ترتیب دادیم.برات قصه گفتم باهم اواز خوندیم خیلی بازی جالبی بود کلی خوشماومد برا همین تصمیم گرفتم پاپت دستی بخرم و بعضی وقتها هم با کمک هم از پاکتهای کاغذی و جوراب و پارچه بسازیم.........خندونک

نمایش در مورد خانواده خودمون بود که اقاجون و عزیز برا دیدنمون اومدن.در زدن شما رفتی درو باز کردی.................................

جالب اینجاست وقتی اجون و عزیز اومدن شما با صدای بلند گفتی خوش اومدین .اولین بار بود کلمه خوش امد رو 

ازت شنیدم.این بازی بهم ثابت کرد پسر مودبی هستی...قشنگ با عزیز و اقاجون سلام احوالپرسی کردی حتی گفتی بفیمایید خوش اومدید

همینطور کلی ازت در مورد اسباب بازیهات و غذاهایی که دوست داری سوال کردم و این عروسکها تشویقت کردن که بتونی جواب دادن رو یاد بگیری.اعضای بدنت رو هم به عروسکها نشون دادی...هورا پسرم

بوس

بعد تموم شدن نمایش...کلی تونل بازی کردیم

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان آروین
13 بهمن 93 9:18
سلام عزیزم. خیلی پسر نازی داری خدا حفظش کنه. من از وبلاگت چیزای زیادی یاد گرفتم پسرم حدودا یک ماه از گل پسرت بزرگ تره البته به زرنگی الیار جون نمی رسه. اگه دوست داشتی تبادل لینک داشته باشیم.
مامان مهدیه
پاسخ
سلام....ممنونم خدا اروین گل شمارم حفظ کنه.وبلاگ شمام عالیه باعث افتخاره که با شما تبادل لینک داشته باشم
سحر
31 تیر 94 5:56
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!
آرش
1 مرداد 94 12:58
سلام خوبین؟! وب زیبایی دارید،ایشالا که همیشه موفق باشید. میشه ازتون خواهش کنم از وب منم دیدن کنید ممنونم و منتظرتونم