الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

الیار،هدیه تکرار نشدنی من

ترس

1393/11/17 18:10
نویسنده : مامان مهدیه
225 بازدید
اشتراک گذاری

اخه کوچولوی مامان،مگه دنیای کوچیک تو خواب بد هم داره که نصف شب یهو از خواب میپری و گریه میکنیغمگین

بله پسرم خواب بد دیدی و بعد اون مدتیه که از تنهایی و صداهای بلند می ترسی.حتی تو خونه هم ازین اتاق به اون اتاق دنبالم میای و میگی مامان ایار تسید....(الیار ترسید).وقتی میرم دستشویی پشت در وحشت میکنی و میگی مامان زود باش ایار تسیده ،من کلی بهت توضیح میدم  دلیلی برا ترسیدن وجود نداره وقتی مامان پیشته  ودر و پنجره ها بستن ،مهمتر از همه خدا تو دلته و مواظبته،اروم میشی و دستت رو میزاری رو دلت و میگی خدا اینااااهاش.الهی قربون دل کوچولت بشمبوس

پسر گلم.اولین اولویت زندگی من ارامش خاطر توست.تویی که تمام زندگی منی..دلیل نفس کشیدنمی،خیلی داغون میشم وقتی میبینم در محیط امن خونه میترسی و من نمیتونم کاری برات انجام بدم.تمام تلاشم رو میکنم تا با تمام وجود احساس امنیت کنی...البته میدونم بعضی از ترس ها تا دوسالگی طبیعیه ولی وقتی میترسی غصه میخورم.

امیدوارم مقطعی و زود گذر باشه.

دردانه پسرم عاشقانه دوستت دارممحبت

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مهتاب مامان اشکان
17 بهمن 93 20:29
الهي فداي ايار بشم من كه خواب بد ديده و ترسيده. مهديه جون ترس تو بچه ها طبيعيه و اكثر بچه ها ترسشون از دست دادن و دوري مامانشونه.همون كاري كه ميكني و حرفهايي كه ميزني خوبه و كارساز .من با يك روانشناس در اين مورد جلسه اي داشتم كه ميگفت فقط بايد به بچه ها بگيد كه خونه ما امنه و دليلي واسه ترس وجود نداره.ميگفت به هيچوجه به بچه ها نگيد چون مامان يا بابا پيشته نبايد بترسي و از اينجور حرفها.بايد بچه ها رو فقط با اين جمله اي كه گفتم توجيه كنيد .شما هم اينجوري توجيهش كني تا بلكه كارساز باشه.
مامان مهدیه
پاسخ
خدا نکنه خاله جونممنون از راهنماییت واقعا ناراحت میشم وقتی میترسه ......درسته واقعن حرف زدن و امید دادن خیلی تاثیر داره...خدا خودش نگهداره نی نی های نازمون باشه خیلی معصومنتقدیم به اشکان جان
مهتاب مامان اشکان
17 بهمن 93 20:30
بوووووووووووووووووس واسه اليار جون
مامان نیلوفر
17 بهمن 93 21:45
مامان مهدیه
پاسخ
ممنون که به وبم سر زدین خدا دختر گلتو حفظ کنه
مامان یاسی
18 بهمن 93 12:39
عزیزم یاسی هم چند وقتیه این مدلی شده. نمیدونم از کی و کجا اینجوری شد! کوچیکترین صدایی میشنوه میاد پامو میگیره میگه: "بغو میاد" یا "دایناسور میاد"!!! امیدوارم مقطعی باشه.
مامان مهدیه
پاسخ
الهی فدای یاسی جون بشم که میدونم مثل الیار من این روزا بخاطر ترسیدن ارامش ندارهانشالا زود گذر و مقطعی باشه
طناز (مامان آروين)
20 بهمن 93 12:06
عزيييييييييزم. قدان بشم الههي كه ميترسي. نترس قشنگم . اول خدا بعد مامان و بابائي مواطبتن. بووووووووووووس
مامان مهدیه
پاسخ
ممنونم عزیزم .....واقعا وجود دوستای گلی مثل شما باعث دلگرمیه