الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

الیار،هدیه تکرار نشدنی من

سیاست های الیار من

1393/11/17 19:54
نویسنده : مامان مهدیه
248 بازدید
اشتراک گذاری

الیاره گلم همه جوره عاشقتم.اخ که چقدر شیرین و خوردنی هستی.....ممنونم که هستی پسرم، و صد هزار بار شکرت خداجونم بابت این هدیه ناب و خاص.

نفس ،

شاید دلیلی باشد

برای زندگی ،

اما بی شک

” تـــــو “

بهانه ی آنی

این روزها بزرگ شدنتو بیشتر دارم حس میکنم.همه کارات حساب شده و از روی سیاست انجام میدی.وقتی میبینی بابایی خابه خیلی بامزه انگشتتو میزاری رو دماغت و میگی مامان سیس(هیس)بابا خوابه.

شیر روزت رو کم کردم تا چند وقت دیگه که میخوام از شیر بگیرمت برات مشکلی پیش نیاد و بهت استرس وارد نشه برا همین هر وقت زیادی گیر بدی می می میخوام بابایی میگه الیار جان می می اخی شده نخوریا........شمام پیرو حرف بابات،هر وقت بابا خونه باشه اصلا می می نمیخوری هر چند دقیقه یبارم میای میگی مامان می می  اخیه نمیخوام،بعد که میبینی بابا هواسش نیست یواشکی میگی مامان یه ذره بخورم...میگم خودت گفتی اخیه میگی خب یه ذره میخورم،یه ذره میخوری بعد میگی مامانی دوتا مونده(اون یکی مونده)....یبارکه داشتی می می میخوردی بابا اومد  در کمال خونسردی بلند شدی گفتی اه اخیه مامان ببند نمیخام.ای بدجنس خیلی ضایع شدم .....خندونک

خونه ی عزیز بودیم گفتی جیش دارم منم رو به بابایی گفتم شما زحمتشو بکش...فوری چاپلوسیت گل کردو گفتی نه مامان بیاد بابا نشستهکچل

همچنان عشق اولت ماشین بازیه قربون اون عشق ماشین سواریت برم که همچین غرق بازی میشی که بعضی وقتها یادت میره بگی جیش داری.....پریروز هم دیر گفتی جیش داری ،شلوارت یکم خیس شد..وقتی متوجه شدم عصبانی شدم گفتم الیار یه لحظه میری جیش میکنی برمیگردی یکاری نکن ماشیناتو جمع کنم و اجازه ندم بازی کنی.....فوری با قیافه ای مظلوم و حق به جانب گفتی ببشید مامانی،عژیژم

گفتم حرف نزن از دستت دلخورم...هی پشت سرهم میگفتی مامانی،برای اولین باربا عصبانیت گفتم چیه؟؟؟خیلی نازو اروم گفتی مامان چیه نه جاااان بگو- پسرم عژیژم بگو........باور کن با این حرفات کلی خجالت کشیدم وتا خود شب عذاب وجدان داشتم...معذرت میخوام سرت داد کشیدممحبت

 

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان فدیا
18 بهمن 93 14:09
وقتی اینجوری از شیرین زبونی پسری نوشتید دلم میخواد خیلی زود ادرین هم حرف بزنه
مامان مهدیه
پاسخ
انشالا ادرین جان هم حرف میزنن و با شیرین زبونیهاش قند تو دلت اب میکنه بچه ها وقتی به حرف می افتن واقعن خوردنی میشنممنون از همه لطفت مامان فدیا خدا ادرین جون رو حفظ کنه
مامان آنیسا
18 بهمن 93 18:02
عزیزم
مامان مهدیه
پاسخ
ممنونمتقدیم به انیسا جان
آیسان ، ترانه
20 بهمن 93 19:08
سلام اپم دوست داشتید سربزنید