الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

الیار،هدیه تکرار نشدنی من

ولنتاین

1393/11/26 9:02
نویسنده : مامان مهدیه
591 بازدید
اشتراک گذاری

 تو را نگاه میکنم که دیدنی ترین تویی ،،

 

 واز تو حرف میزنم که گفتنی ترین تویی..

پسرم میدونی ولنتاین یعنی چه؟یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا اخر عمر هم  

عاشقانه عاشقش باشه.                                

     5.gif                                                                

ای هستی ام،ای یاورم،ای دلدار زندگی ام،همسر فداکارم ،عشق من،روزت مبارک

بی بهانه دوستت دارم.بوس

        پسر گلم،به یمن بودنت خوشبخت ترینم.عشق کوچولوی مامان عاشقتم تا همیشه......ولنتاین مبارک

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

با خانوادت در فروشگاه بانوان دیدن کن
26 بهمن 93 10:26
سلام مدیر کوچولو وبلاگ قشنگی داری ... از خدا می خوام که همیشه بلا رو از تو دور کنه ... من می خوام سه تا از بهترین فروشگاه های اینترنتی با کالاها و محصولات اصل (اوریجنال) رو که سه تاشون هم قابل اعتماد و مطمئن و هم جنس های شیک و بروزدنیا رو دارن ، برات معرفی کنم تا لحظات خوشی رو در اینترنت داشته باشی، عزیزم. فروشگاه اول :سایت فروشگاهی ( وُمن شاپ ) محصولات و زیورآلات لوکس و شیک زنان ایرونی حتما با خانوادت یه سر بزن و از اسباب بازی هاش وجنس های دیگرش دیدن کن ... http://woman.dayanshop.com/ فروشگاه دوم : سایت فروشگاهی پکیج های آموزشی و درآمدی برای اعضای خانوادت در منزل هست http://woman.bitasell.ir/ فروشگاه سوم با قابلیت نظردهی : وبلاگ فروشگاهی نیازهای شخصی و خانوادگی http://pnbshop.blogfa.com/ باتشکر
مامان مهدیه
پاسخ
مرسی...لطف دارین حتما سر میزنم ممنونم بابت اطلاع رسونی
مهتاب مامان اشکان
26 بهمن 93 10:49
وای عزیزدلم چه عکس خوشگل و نازی ، الهی فدات شه خاله با اون پاپیون قرمزت الیار کوچولوی خاله ولنتاینت مبارک یه عالمه بوووووووووووووووووس واسه الیار ملوس
مامان مهدیه
پاسخ
ممنونم خاله عزیزمولنتاین شما و اشکان جون هم با تاخیر مبارک یه عالمه دوستتون دارم
عمه فروغ
30 بهمن 93 14:05
ولنتاین با تاخیر مبارک ان شاا.. همیشه آشیانتون پر از عشق و از محبت گرم باشه .ان شاا.. روزهای زندگیتون با وجود فرشته نازتون روز به روز شادتر و همیشه سبز و بهاری باشه هزار نا بوس برای الیار خوشتیپ با این عکس ها زیباش
مامان مهدیه
پاسخ
مرسی فروغ عزیزم مثل همیشه اساسی لطف داری.....فدامداتانشالا شما هم همیشه شاد و سالم باشین