الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

الیار،هدیه تکرار نشدنی من

بهارها تقدیم تو،الیار

1393/12/28 0:23
نویسنده : مامان مهدیه
420 بازدید
اشتراک گذاری

پسر بهاری من،بهار داره با همه زیباییهاش از راه میاد.یک سال گذشت از اولین هفت سینی که باهم بودیم....این دومین بهاری هست که باهم بودن رو تجربه میکنیم واینو لطف بزرگی میدونم که خدا شامل حالمون کرده.خدارو شکر که این حس خوب توی زندگیمون اومده

گل پسرم اینقدر این روزها شیطون و خوشمزه شدی که اگه تمام وقتم رو هم برای نوشتن ازت صرف کنم هنوز هم نمیتونم تمام و کمال شیرینی بازی گوشیهات و شیطنت هات رو ثبت کنم.خیلی زیاد پیشرفت کردی به خوبی صحبت میکنی و از حق خودت دفاع میکنی،استدلال واستقلالتم تحسین برانگیزه.....کم کم به اون سنی رسیدی که حافظت رویدادها و وقایع رو به طور دراز مدت نگه میداره.یاد گرفتی عسل از زنبور،شیر از گاو،پشم از گوسفند،میز از چوب به وجود میاد.

از چند روز پیش شروع کردیم به خونه تکونی،البته به لطف خونه ی جدیدمون همه جا خیلی تروتمیز بود ولی به هرحال نوروز و سال جدید داره میرسه بهتره خونه هم یه تکونی به خودش بده.viannen_81.gif

ای کاش هر روزمان نوروز باشه تا خودمان و اندیشه هامون رو به همه زیباییها نو کنیم.شکر خدا لجبازی ها و بهونه گیریهات کمتر شده،این روزها یه مامان خسته داری که باز هم سعی داره همش باهات بازی کنه تا خدایی نکرده در مادری کردن کمبودی برات نزاشته باشه.حسابی تو کارا به مامانی کمک میکنی ،همش میگی ایار مهربونه مامان کمک کنم،کمک کنم....همش اصرار میکنی منم ......من خیلی ناراحتم!!!!!!!!!اخه دیروز با ظرف نمک افتادی،شکست و دستتو برید.بیشتر از دردش ،تو ترسیده بودی خیلی وحشتناک بود.الحمدلله به خیر گذشت و یه بریدگی  خیلی سطحی بود .زود هم خوب شد.

داشتین با عسل خاله بازی میکردین

چقدر ماه شدی گلم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عمه فروغ
28 اسفند 93 12:14
سال نو پیشاپیش مبارک ان شاا.. سال خوب و پر از شادی داشته باشید.هزار ماشاا.. به الیار مهربون که به مامان کمک میکنه الهی عزیزم خدا رو شکر که دستت خوب شده مهدیه جونم شما هم خسته نباشی با کارهای خونه تکونی آخی عکس با روسری چه ناز شده