الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

الیار،هدیه تکرار نشدنی من

روزت مبارک مادر

1394/1/21 1:2
نویسنده : مامان مهدیه
309 بازدید
اشتراک گذاری

به خاطر حضورت در کنارمن

بخاطر حس مادرانه ای که تو بمن بخشیدی

بخاطر روح لطیف و پاکت

بخاطر لبخند زیبایت

بخاطر افرینش تمام لحظه های ناب و شیرین زندگیم

سپاسگزارم.بوس

ممنونم که اجازه دادی مادر تو باشم،ممنونم که شدی همه ی زندگی من.

دوستت دارم عاشقانه و خداگونه

امروز هم روز زنه،هم روز مادر،هم روز تولدم.امسال در زادروزم خیلی خوشحالم امروز و اکنون اینجا در مسیر زندگی ام ایستاده ام و کسانی رو در کنارم دارم که دلیل زنده بودنم هستن.من برای اولین باره که دارم چنین روزی رو تجربه میکنم.که یکی از زیباترین و قشنگ ترین لحظات زندگی ام بود ،در زادروزم که روز مادر هست  سپاسگزار پروزدگار خوبم هستم  که تجربه ی ناب و خوب مادر شدن را به من عطا کرد.خدایا شکرت که بهم این توفیق رو دادی که تموم لحظات قشنگ زندگی رو درک کنم.30 سال مثل همه ی ادمها من هم زندگی کرم....اما اینکه چقدر  ادم زندگی کردم ....مهمتره.الیار عزیزتر از جانم،مادرت امیدواره روزی که این نوشته ها رو میخونی از او بعنوان یک مادر ،راضی باشی.مامان هرچند گاهی خسته و پرکار،اما به عشق و امید تو زنده است.هدیه زیبای خداوندی از تو ممنونمبوس

پیزای دستپخت الیارو بابایی

نازنین پسرم تو جانانه ترین و زیباترین هدیه هر روز منی

تولدم با تو مبارک.

 

تقدیم به مامان خوب خودم:محبت

اهنگ صدایت زیباترین ترانه زندگی

نفس هایت،تنها بهانه نفس کشیدن

و وجودت تنها دلیل زنده بودن

روزت مبارک فرشته زمینی

شکلک های محدثه

تقدیم به دوستای گلم

روزتون مبارکبوسبوسبوسبوس

خدایا دامن همه منتظران را سبز کن.امین

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

فروشگاه دایانا
22 فروردین 94 10:30
چه خوشگل.هزار ماشالله. وبلاگت حرف نداره. مامان مهدیه مرتب به من سر بزنید و تو سایتم بچرخید کمک بزرگیه به بالا رفتن آمار سایتم. شاید هم چیزی چشمتون رو گرفت و مشتری شدید!!!
مامان ریحانه
22 فروردین 94 11:54
چه حس قشنگی و چه درد و دل مادرانه ی زیبایی مادر نمونه یه بار دیگه روزت مبارک
عمه فروغ
22 فروردین 94 13:55
مهدیه جون روز مادر رو با تاخیر بر شما و مادر محترمتان تبریک میگم ان شاا.. که همیشه زنده باشید و سایتون بالا سر گل پسرتون باشه تولدتون رو هم تبریک میگم ان شاا.. که 120 سالگیتون رو جشن بگیرید و همیشه تندرست و شاد باشید
مامان نیلوفر
22 فروردین 94 14:23
___________$$$$$$ ______$$$$$$__$$$$$$$$__$$ ____$$____$$$$__$$$$__$$$$ __$$______$$$$$$__$$$$$$$$ __$$____$$$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$ $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$ $$$$__$$$$$$__$$__$$$$ __$$$$______$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$ __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$ ___$$$$_____________`$$$ ___________________ $$ __________________`$$` ________________$$` _____$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$ _$$$$____$$_$` $$$$$__$$___$$___$$$$ $$$$$$$______`$$_$$$$$$ $$$$__________$$$_____$ $$___________` $$____$$ _____$$$_____$$`___$$$$ ___$$$$$$___$$__$$$$$$ __$$$$$$$$_$$_$$___$$$ _$$$____$$$$_$$__$$$$ __$$_____$$_$$$$$$$ ___$______`$$ ___________$$ ____________$$` ___________`$$ __________$$ _________$$ ________$$ عزیزم روز مادر و همچنین تولدت را تبریک میگم
مامان الیار
24 فروردین 94 8:44
مامان مهربون روز مادر و روز زن و البته تولدتون مبارک. امیدوارم همیشه شاد در کنار عزیزانتون بتشین .سایه تون بالا سر الیار جون باشه.
مهتاب مامان اشکان
24 فروردین 94 8:46
وای چه حس قشنگی و آفرین به این احساس مادرانه ات مهدیه جونم . و مهمتر از همه وای که چه روز قشنگی واست بوده ، عزیزم این روز را که مخصوص توست بهت تبریک میگم و امیدوارم هزاران سال در کنار الیار جون و همسر عزیزتون با شادی و خوشی زندگی کنید و شاهد پیشرفتها و موفقیت فرزند دلبندتون باشید . دوستون دارم
مامان آروین
24 فروردین 94 10:53
سلام عزیزم. هم تولدت مبارک باشه و هم روز زن. امیدوارم سالیان سال کنار همسر و پسرت با خوشی زندگی کنی.
مامان مهلا
2 اردیبهشت 94 0:21
تولدتون مبارک البته با کمی تاخیر